Domo-kun Cute




Baca jea ? Kalau SUKA sila LIKE & cOmment :)

Thursday, 15 December 2011

Hapy Ke aku ?


Bissmillahirahmanirahim , sedih ? kenapa ? alah , biasa-lah masalah percintaan , hmm
nak buad macam mana kan . terpaksa tempuhi jugak benda tuh . Hapy ke aku bila tgOk Bf aku LIKE byk2 kt Fb ex & mbe dea soag nie ? mmg la bnda nie kcik nyer hal , msty korang akn ckp ' alaa , Biase r tuh , law tk uatpe maen Fb law tk LIKE2 ?' aku tk kesa law dea naa LIKE skaly pOn , tp dlue dea pena ckp dea sukakan aku , 'tk perasaan ke yg siap kaly dea On9 msty dea LIKE status aku " aku engt lagi ap yg dea ckp , Bub2 ceni aku tkkn lupa . law aku sygkn oag tu aku akn engt pe yg dea ckp . tmbh2 hal remeh cmnie . law dea tk ckp cmnie , aku tkkn TERASA lgsg dea nak LIKE ke ape ke t'pulang . mslah nya dea ad ckp . bub tu aku nga KELIRU ! Bingung n myb law aku ckp byk pOn kt dea psal hal nie , msty dea rimas . aku tkmau laa oag yg aku syg rimas segala bagai gn aku . apa bOle buad ? tahan lam haty . luah kt cini . kt spe lagi nak luah ? dlue aku cOUp gn oag lain , bOle laa cita bagai mslah kt Bf aku . dea laa tmpt aku luah segala hal mslah aku . sknk dea milik aku , kt spa g aku nakk bgtau ? tkdak dh . tk sng nak caqi seoag LELAKI yg maw dngaq prOb kita . msty rimas kn ? blik2 cita psai mslah kita kt dea la apalaa . aku tk kesah law dea jujOr dea sygkan awek lama dea lagi . kami pOn jauh , dea gn ex dea area yg sma . wlOpon jauh skiet tp bOle jgak jupa . law aku ? KEDAH-KUANTAN 8jam kOt weh ! mmg cOup jauh byk dugaan . tp mslah yg aku lalui nie bkn psal jauh or dekat ! tp psal haty n perasaan . . If he still lOves her Old lOvers , i will miss him fOr a lOng time lOvers him !   
aku bukan laa kejam sgt , tp ntOk k'bhgiaan oag yg aku syg .. biaq laa aku saket aty skaly pOn . aku tktaulaa apa yg aku pkiaq sknk niee , buntu ! haduhhh .. apa bOle buad ? tgOk sjaa ? tkdela , dOakan k'bhgiaan depa .. 
aku minta maaf yaa kawan  
yang telah aku rampas kebahagiaan nyoo 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...