Domo-kun Cute




Baca jea ? Kalau SUKA sila LIKE & cOmment :)

Saturday 5 January 2013

Rinduu You All ♥


Assalamualaikum Sahabat Blogger , Ya Allah dah hampir Setahun x bukak Blog ni , nasib baik ada catatkan Email & Pass kat Buku kecikkk yang comel tuh , hihihi dapat gak On9 setelah sekian lama menyepi dari dunia Blog . Korang sihat ? Cik NorSuhaida ni sihat Alhamdulillah . apa pun kita semua dah masuk ke Tahun 2013  ♥  . banyak kenangan pahit & Manis pd Tahun 2012 . kenangan yang x dapat dilupakan dalam ingatan . Alhamdulillah , Allah bagi kebahgiaan yangg sempurna dalam hidupp . biasa lahh kehidupan . ada pahit & manis . kita sebagai manusia cuma pikul tanggungjawab yg diberi kan . Wahh panjang betol aku bersyarah xD
dalam kenangan 2012 , angah akuu balik cuti sini selama 2 bulan . suami dia sibuk belayar , biasa laa pegawai TLDM mmg macam tu , disebabkan risau keselamatan Isteri & anak dia , dia suruh angah aku balik Kampung . tampat yang aku stay sekarang .. Best ler aku , dapat main dengan anaknakan aku yang comei , kiut miut sertaa hidung Jambu laguu maksu dia ni , heheh ♥ .. 
 hehe Comel kan dia ? ada macam rupa aku x ? wakakaka xD
dia duduk sini keja berjalan ja , Maktok & wan asyik bawak g jenjalan jaa , maksu dia pon ap lagi , ikot sekali laa . 
peluang tuuu :P hihihihi . okey settle cerita sini kita cerita lain pulokkk :O
dalam kegembiraan bersama Famlyy yg super Lengkap ni Bakall menantu my Mum ni pon x ketinggalan jgak .
Alhamdulillah kami senang bila bersama , dia boleh memahami aku & aku pon boleh
memahami dia , sebelum2 ni korang ad baca story aku kan . 
x pe , aku dah buang jauh2 cerita lama tu . kalu boleh x mau ingat langsung ..
yang dulu2 aku cari yang dok jauh2 , kali ni dekat2 . senang x ragu2 lagi .
Dia terima aku apa adanya , aku pun terima diaa seadanya , kami cuma bole berdoa supaya jodoh yang Allah catatkan
semasa kami kecil ada dia & aku . jodoh ka di tangan tuhan . masa kita dalam perot mak kita
Allah dah catat bila kita Mati & siapa jodoh kita . kita hanya mampu merancang .
Tapi segalanyaa dia yang menentukan ♥  seorang Wanita pasti mahukan hubugan hingga akhir hayat
bukan ? sama jugakk seperti lelaki . Wahh Jiwang terokkk xD
okeyy guys sampai sini saja Story Morry aku . sehingga kita berjumpa lagi ..
hihihihi , Lebiuuuu Blogger ♥ (˘⌣˘)ε˘`)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...